direct solliciteren

Upload your
CV (.pdf)

Door te solliciteren via de website geef je ITDS toestemming om je ingevulde gegevens 2 jaar te bewaren. ITDS gebruikt deze gegevens om je te kunnen benaderen en als onderdeel van het sollicitatieproces. Je hebt op elk moment het recht om je toestemming aan ITDS in te trekken. Dit kan door een e-mail te sturen naar privacy@itds.nl

verzenden

Bedankt voor je sollicitatie! Wij hebben je gegevens succesvol ontvangen en een van onze recruiters zal contact met je opnemen.

De laatste ontwikkelingen van de andere kant.

#GETREADY

Digitale innovatie: de laatste trends

Blogs, Digital Business, Innovatie

2 april 2019

Digitale innovatie: de laatste trends

Dat digitale innovatie een hot item is binnen de financiële dienstverlening, dat weten we inmiddels wel. Er wordt zoveel ondernomen op dit vlak, dat het soms allemaal haast niet meer bij te houden is. Wij zetten daarom graag de highlights van afgelopen maand voor je op een rij.

 

1. ‘Financial Heartbeat de persoonlijke health tracker als het gaat om financiën’

MoneyLion, het in New York gevestigde digitale financieringsplatform, heeft de eerste health tracker voor financiën gelanceerd, genaamd ‘Financial Heartbeat’. Middels deze app helpt MoneyLion consumenten om hun financiën beter onder controle te krijgen. Net als bij smartwatches en fitness wearables, vereenvoudigt MoneyLion’s Financial Heartbeat het volgen en begrijpen van iemands financiële welzijn. De tool bevat vijf belangrijke financiële pijlers: “Save, Spend, Shield, Score and Strive”. De app voegt deze vijf pijlers vervolgens samen in een Financial Heartbeat-score, waarmee MoneyLion haar leden stimuleert om hun financiële hartslag te verbeteren en zo meer vertrouwen te krijgen in hun financiële welzijn, en idealiter een gelukkiger en gezonder leven te leiden als gevolg van verminderde financiële stress. Klik hier voor meer inzichten.

 

2. ‘Allianz X vergroot investeringsfonds tot € 1 miljard’

Allianz X, de digitale investeringsafdeling van de in München gevestigde Allianz Group, heeft aangekondigd aanvullende investeringen van Allianz SE te hebben ontvangen, als gevolg van de succesvolle trackrecord van het fonds. De omvang van het fonds is toegenomen tot € 1 miljard. Dit maakt Allianz X tot een van de grootste investeerders in digitale startups binnen Europa. De nieuwe fondsen zullen worden gebruikt om directe investeringen te doen in digitale bedrijven over de hele wereld die strategisch relevant zijn voor de Allianz Group. Tot op heden heeft Allianz X meer dan 15 directe investeringen gedaan in digitale bedrijven met betrekking tot verzekeringen over de hele wereld. Klik hier voor meer inzichten.

 

3. ‘Bravely op een missie voor een betere en gezondere werkplek’

Maak kennis met Bravely, de in New York gevestigde startup op een missie om de werkplek te transformeren naar een betere en gezondere plek voor iedereen. Bravely verbindt middels haar app professionele coaches met werknemers om hun persoonlijke problemen aan te pakken. De startup, die sinds de lancering in 2017 ruim 3 miljoen ophaalde, werkt met professionals die buiten de muren van werknemersorganisaties opereren om een vertrouwelijke en comfortabele omgeving te creëren waar werknemers zich kunnen openen. Bravely werkt met verschillende merken, zoals Zillow, Handshake en Intersection, en ontdekte dat 90% van de mensen die sessies hielden (en hun onderzoek na de sessie voltooiden) erkende dat het heeft geholpen zich positiever te voelen over hun bedrijf en 52% zeiden dat ze eerder bij hun bedrijf zouden blijven als ze toegang hadden tot het soort ondersteuning dat Bravely biedt. Klik hier voor meer inzichten.

 

4. ‘Geen grip op jouw inkomsten en uitgaven? Genius houdt een oogje in het zeil’

BGL BNP Paribas heeft met ‘Genius’ op slimme wijze een algoritme voor kunstmatige intelligentie geïntroduceerd om klanten te helpen bij het dagelijkse beheer van hun rekeningen. Genius, een gepersonaliseerde en intelligente digitale assistent, stuurt haar klanten berichten in de vorm van advies, waarschuwingen en aanbevelingen voor budgettering en om uitgaven makkelijker en sneller te controleren. De nieuwe functie is ontwikkeld in samenwerking met fintech-firma Personetics en is in staat om trends rondom klantenbestedingen te analyseren, aankopen en betalingen te classificeren, klanten op ongebruikelijke transacties of cashflowproblemen te wijzen en om tips te geven over slim bankgedrag. En dat allemaal  via de app. Klik hier voor meer inzichten.





Gerelateerde artikelen





Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies.
Privacy statement
Cookie disclaimer
Accepteer alle cookies
Weiger cookies
Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies.
Privacy statement
Cookie disclaimer
Accepteer alle cookies
Weiger cookies