Meer dan consultant: Perry inspireert sportieve mensen over de hele wereld met zijn online platform

ITDS’er Perry van Caspel heeft een unieke sportieve mentaliteit waarmee hij op zijn online platform BePerry mensen over de hele wereld inspireert om het beste uit zichzelf te halen. Als dat nog niet genoeg is, verkoopt hij op datzelfde platform sportkleding die zijn eigen merknaam draagt. Hij vertelt meer over zijn doelgerichte focus die zowel in zijn werk als consultant als in zijn online platform tot uiting komt.  

9 tot 5 

Ik ben iemand die graag de lat verlegt; zowel in mijn werk als privé. Dit gaat me gelukkig goed af in mijn baan als consultant bij ITDS. Elke opdracht is namelijk weer een nieuwe uitdaging. Helemaal in de pensioenbranche, waar alles op dit moment op z’n kop staat door de Wet toekomst pensioenen. Al vroeg in mijn carrière wist ik dat ik in deze sector op professioneel gebied blijvend zou worden uitgedaagd. Mijn doelstelling was om aan projecten te werken bij de grootste pensioenorganisaties van Nederland. En dat is gelukt. Vorig jaar mocht ik samen met een collega een grote Nederlandse pensioenuitvoerder ondersteunen bij een datakwaliteitsvraagstuk. Met het projectteam waren we in staat om de risico’s in datakwaliteit inzichtelijk te maken en op de juiste wijze vast te leggen. Deze vastlegging is als lat bruikbaar voor de toetsmomenten die met het datakwaliteit pensioenkader gemoeid zijn. Heel bijzonder dat ik daar een bijdrage aan heb mogen leveren. 

Naast dat ik inhoudelijk streef naar het hoogst haalbare, probeer ik mezelf ook continu te verbeteren op het gebied van soft skills. Je kunt mensen namelijk niet overtuigen met alleen pensioenkennis en senioriteit. Als je iets voor elkaar wilt krijgen, heb je overtuigingskracht nodig en een knap staaltje communicatieskills. Je kunt hiervoor theorie bestuderen om de juiste soft skills onder de knie te krijgen, maar uiteindelijk moet het uit jezelf komen. Dat leer je door ervaring op te doen, maar ook door voortdurend naar jezelf te blijven kijken. Wat doe ik goed en wat kan er beter? Alleen dan groei je. 

5 tot 9 

Deze energie stop ik niet alleen in mijn werk. In mijn vrije tijd probeer ik ook alles eruit te halen wat erin zit. Als sportliefhebber besloot ik in 2013 om de ultieme uitdaging aan te gaan. Ik wilde in een korte tijd een sport beheersen waar ik vanuit mijn natuur geen aanleg voor had. Dat was wielrennen. Ik schreef me in voor een van de meest uitdagende fietstochten in Italië: de Dolomieten Marathon. Je krijgt zeven beklimmingen van 138 kilometer voor de kiezen. Dat klinkt misschien ‘weinig’, maar het bedraagt wel 4.230 hoogtemeters. Een jaar lang heb ik bijna elke dag getraind. Dit doorzettingsvermogen zorgde ervoor dat ik het parcours zonder problemen heb uitgereden. Een unieke prestatie die smaakte naar meer. 

Ik kreeg zoveel energie van het behalen van deze prestatie en de mindset die ik had, dat ik dit ook graag wilde delen met anderen. Daarom richtte ik in 2017 mijn eigen bedrijfje op: BePerry. Het merk staat volledig in het teken van het vinden van nieuwe inspiratie en het stellenvan nieuwe doelen op het gebied van sport. Door middel van social media en mijn eigen website vertel ik over mijn mindset en de (sport)prestaties die ik daardoor heb behaald. Op deze manier wil ik mensen inspireren om ook het hoogst haalbare uit zichzelf te halen. Daarbij verkoop ik ook wielren- en hardloopkleding, waarvoor mensen zelf een ontwerp kunnen aanleveren. Natuurlijk is de kleding óók voorzien van het BePerry logo; een panda die knipoogt, wat een verwijzing is naar mijn Aziatische roots.  

Elke week ben ik een paar uur bezig met het onderhouden van mijn merk BePerry. Ik post geregeld iets op social media, ik verwerk bestellingen en probeer het merk verder uit te bouwen. Ik word er niet rijk van, maar ik vind het geweldig om te doen. Ik heb al veel mensen blij gemaakt met unieke sportkleding en zie geregeld iemand met een knipogende panda voorbijfietsen of hardlopen. Ook krijg ik reacties van mensen over de hele wereld die ik heb geïnspireerd met mijn merk. Zelfs in Azië kennen ze me! Dat maakt me toch wel een beetje trots. 

Iedere dag beter

Het leven is een balans, die zowel op werkgebied als privé goed moet doorslaan. Ik wil BePerry graag nog verder uitbouwen en misschien uiteindelijk verkopen. Daarnaast wil ik volgend seizoen winnend over de finish komen tijdens een wielerparcours in Nieuwegein. Daar ben ik nu hard voor aan het trainen. Op werkgebied zou ik graag nog iets meer de strategische kant op willen. Zoals bijvoorbeeld nadenken over nieuwe verzekeringsproducten of onderdeel zijn van een groot pensioenprogramma. Ik zal altijd op zoek gaan naar nieuwe uitdagingen om mezelf te verbeteren en nieuwe dingen te leren. Die mindset wil ik nooit verliezen.  

Herken jij jezelf hierin?

Ben jij net zo’n aanpakker als Perry en maak jij ook graag op zowel persoonlijk als professioneel niveau het verschil? Dan leren we je graag kennen. Je kan direct contact opnemen met Marleen van der Horst via 06 162 824 42.

Nieuwsgierig geworden, maar wil je ons wat beter leren kennen? Neem een kijkje op onze vacature pagina, of op onze werken bij pagina.  

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.