Digitaliseren van de afdeling Rechtsbijstand van een verzekeraar
DE VRAAG
Omdat er een verbouwing voor de deur staat, moet de afdeling Rechtsbijstand van een grote verzekeraar onder hoge tijdsdruk digitaliseren. Er moet een grote hoeveelheid dossiers gescand worden. Ook moet er een beheersysteem geïmplementeerd worden voor alle dossiers. De opdrachtgever vroeg onze hulp bij het digitaliseren van de Rechtsbijstand afdeling.
ONZE AANPAK
We selecteerden eerst een pakket en een digitaliseringspartij. Daarna organiseerden we het proces. Alle dossiers werden gescand terwijl we het systeem implementeerden. Zo zorgden we ervoor dat alles voor de verbouwing digitaal én verwerkt was.
HET RESULTAAT
De digitale dossiers schelen de afdeling kosten voor het beheer en opslag. En belangrijker: doordat alle informatie digitaal beschikbaar en doorzoekbaar is, kunnen klanten sneller geholpen worden.
Meer weten over onze consultancy services? Klik hier.
WELKE KANSEN ZIET U?
We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.
Wat klanten zeggen
Gerelateerde cases
Bekijk alle casesGERELATEERDE DIENSTEN
Bekijk alle dienstenDigital Business
De wereld waarin we leven heeft de digitale transformatie al lang gemaakt. We vinden het de normaalste zaak van de wereld dat we alles online kunnen regelen, inzien en uitzoeken. Toch is het voor veel banken, verzekeraars en pensioenfondsen een uitdaging om aan te sluiten op deze wereld. Laat staan erop vooruit te lopen. Onze specialisten weten wat er speelt, in Nederland en over de grenzen. En helpen u om uw kansen te verzilveren.
Lees verderConsultancy
Één ding is zeker: de branche gaat op z’n kop. Iedereen heeft het over het data science en robotisering. Digitale kanalen vragen om een andere band met uw klant. En over klanten gesproken: die eisen meer transparantie. En dat moet u ook nog eens agile voor elkaar krijgen. Hoe vertaalt u dat naar werkbare oplossingen? Vertrouw op de kennis en kracht van onze experts. Wij vertalen kansrijke ontwikkelingen naar concrete strategieën, die richting geven.
Lees verderSociale strategie en implementaties
Als enige Social Media-specialist in de financiële dienstverlening koppelt ITDS kansen aan meetbaar resultaat. Zodat Social Media likes oplevert, maar vooral tevreden klanten. Dat begint met een slimme strategie. Het ontwikkelen daarvan hoeft helemaal geen weken te duren. Wij helpen u bij het bepalen van uw doel – en hoe u dat gaat bereiken. Dankzij onze marktkennis is ons advies altijd concreet. Natuurlijk helpen we u graag bij de doorvertaling.
Lees verder