Digitaliseren van de afdeling Rechtsbijstand van een verzekeraar

Digitaliseren van de afdeling Rechtsbijstand van een verzekeraar

DE VRAAG

Omdat er een verbouwing voor de deur staat, moet de afdeling Rechtsbijstand van een grote verzekeraar onder hoge tijdsdruk digitaliseren. Er moet een grote hoeveelheid dossiers gescand worden. Ook moet er een beheersysteem geïmplementeerd worden voor alle dossiers.

ONZE AANPAK

We selecteerden eerst een pakket en een digitaliseringspartij. Daarna organiseerden we het proces. Alle dossiers werden gescand terwijl we het systeem implementeerden. Zo zorgden we ervoor dat alles voor de verbouwing digitaal én verwerkt was.

HET RESULTAAT

De digitale dossiers schelen de afdeling kosten voor het beheer en opslag. En belangrijker: doordat alle informatie digitaal beschikbaar en doorzoekbaar is, kunnen klanten sneller geholpen worden.

 

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

Wat klanten zeggen

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.


Gerelateerde cases

 Bekijk alle cases

GERELATEERDE DIENSTEN

 Bekijk alle diensten

Digital Business

Van digitale transformatie naar digitale werkelijkheid

De wereld waarin we leven heeft de digitale transformatie al lang gemaakt. We vinden het de normaalste zaak van de wereld dat we alles online kunnen regelen, inzien en uitzoeken. Toch is het voor veel banken, verzekeraars en pensioenfondsen een uitdaging om aan te sluiten op deze wereld. Laat staan erop vooruit te lopen. Onze specialisten weten wat er speelt, in Nederland en over de grenzen. En helpen u om uw kansen te verzilveren.

Lees verder

Consultancy

Toekomstbestendige strategieën die zich in de praktijk bewijzen

Één ding is zeker: de branche gaat op z’n kop. Iedereen heeft het over het data science en robotisering. Digitale kanalen vragen om een andere band met uw klant. En over klanten gesproken: die eisen meer transparantie. En dat moet u ook nog eens agile voor elkaar krijgen. Hoe vertaalt u dat naar werkbare oplossingen? Vertrouw op de kennis en kracht van onze experts. Wij vertalen kansrijke ontwikkelingen naar concrete strategieën, die richting geven.

Lees verder

Sociale strategie en implementaties

Lees meer

Als enige Social Media-specialist in de financiële dienstverlening koppelt ITDS kansen aan meetbaar resultaat. Zodat Social Media likes oplevert, maar vooral tevreden klanten. Dat begint met een slimme strategie. Het ontwikkelen daarvan hoeft helemaal geen weken te duren. Wij helpen u bij het bepalen van uw doel – en hoe u dat gaat bereiken. Dankzij onze marktkennis is ons advies altijd concreet. Natuurlijk helpen we u graag bij de doorvertaling.

Lees verder