direct solliciteren

Upload your
CV (.pdf)

Door te solliciteren via de website geef je ITDS toestemming om je ingevulde gegevens 2 jaar te bewaren. ITDS gebruikt deze gegevens om je te kunnen benaderen en als onderdeel van het sollicitatieproces. Je hebt op elk moment het recht om je toestemming aan ITDS in te trekken. Dit kan door een e-mail te sturen naar privacy@itds.nl

verzenden

Bedankt voor je sollicitatie! Wij hebben je gegevens succesvol ontvangen en een van onze recruiters zal contact met je opnemen.

GOED BEDACHT. NOG BETER UITGEVOERD.

#GETREADY

Solutions

Implementatie van robots bij verzekeraar


De vraag

Een pensioenverzekeraar wilde experimenteren met Robotics Process Automation. De opdrachtgever koos ervoor vanwege de snelle terugverdientijd en de opkomende vraag in de markt. Wanneer je robots goed inzet, kun je processen goedkoper, sneller en zonder mensen draaiend houden.

Onze aanpak

Deze opdrachtgever en onze projectmanager hadden geen ervaring met robots, laat staan het implementeren daarvan. Doordat onze projectmanager pragmatisch te werk te ging, in oplossingen dacht en snel een gemotiveerd projectteam opzette, is dit project in een korte tijd een succes geworden.

Het resultaat

Binnen een jaar zijn negen processen volledig gerobotiseerd, hierdoor een jaarlijkse besparing uitgedrukt in FTE gerealiseerd. Doordat een aantal processen op sommige momenten (veelal einde van de maand) veel taken te verwerken kregen, draaiden deze robots dan tot 24 uur per dag en verwerkten de taken foutloos.



Uitgelicht Solutions

filter projecten

  • Consultancy
  • Solutions
  • Digital Business
  • Performance Improvement
  • Wet- en regelgeving
  • Risicomanagement
  • bekijk alle cases

    Wat klanten zeggen


    Integratie van een nieuw IT-systeem


    ‘Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant’


    Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.’ Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.

    Een social strategie en implementatie voor OHRA


    'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'


    In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal. Iris Wezenberg – nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager – vertelt hoe dat tot stand kwam.

    Een internationale IT-strategie en organisatieverandering


    ‘Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen’


    In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard. Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.