OPTIMALE PROCESSEN EN SYSTEMEN

 

Doordat we thuis zijn in uw branche, zien we wat voor u werkt. Met process mining tools maken we procesoptimalisaties inzichtelijk en werken we voorstellen uit. We zijn ervaren in het selecteren en implementeren van standaardpakketten en oplossingen, van CRM-systemen, polis- en financiële administraties tot lening- of betaalsystemen. Dat geldt ook voor het inrichten of aanpassen van de infrastructuur en het verbeteren van uw digitale veiligheid.

 

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.


UIT DE PRAKTIJK

 Bekijk alle blogs
Blogs

Wat het bedrijfsleven kan leren van besluitvorming in de luchtvaart

11 nov 2019
Als piloten in een split second een oordeel kunnen vormen, waarom kunnen wij dat dan niet? Tim Burgers, Senior Manager bij ITDS, legt het belang uit van een…
Blogs

De agile verzekeringssoftware van nu: een voorbeeld uit Noorwegen

07 nov 2019
Een beursgenoteerde Noorse verzekeraar heeft binnen vier maanden een nieuw portaal nodig waarin tussenpersonen 17 producten kunnen offreren en accepteren. Onbegonnen zaak? Zeker niet. Senior Business Consultant Sophie…
ITDS'er aan het woord

Anne-Marie Niemeijer: “Iedere dag een uitdaging”

11 jul 2019
“Iedere dag uitgedaagd worden op mijn werk, is voor mij belangrijk. Het zal je misschien verbazen, maar vroeger wilde ik piloot worden. Uiteindelijk twijfelde ik of dit beroep…

GERELATEERDE CASES

 Bekijk alle cases
Consultancy

Digitalisering claimproces

Onze opdrachtgever zocht een oplossing voor het vereenvoudigen, versnellen en kwalitatief verbeteren van het claimproces. Het claimproces was arbeidsintensief, kende een lange doorlooptijd en was foutgevoelig door onvolledige…
Consultancy

Proces implementatie van inbeslaggenomen voertuigen

De opdrachtgever, werkzaam in de voertuighulpverlening, heeft een tender gewonnen waardoor ze een nieuwe klant binnen hebben gehaald. Voor deze nieuwe klant moest het gehele proces van takel-,…

ONZE DIENSTEN

web-monitoring-ok