OPTIMALE PROCESSEN EN SYSTEMEN

 

Doordat we thuis zijn in uw branche, zien we wat voor u werkt. Met process mining tools maken we procesoptimalisaties inzichtelijk en werken we voorstellen uit. We zijn ervaren in het selecteren en implementeren van standaardpakketten en oplossingen, van CRM-systemen, polis- en financiële administraties tot lening- of betaalsystemen. Dat geldt ook voor het inrichten of aanpassen van de infrastructuur en het verbeteren van uw digitale veiligheid.

 

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.


UIT DE PRAKTIJK

 Bekijk alle blogs
ITDS'er aan het woord

Anne-Marie Niemeijer: “Iedere dag een uitdaging”

11 jul 2019
“Iedere dag uitgedaagd worden op mijn werk, is voor mij belangrijk. Het zal je misschien verbazen, maar vroeger wilde ik piloot worden. Uiteindelijk twijfelde ik of dit beroep…
Blogs

Een project op niveau voor een superdeluxe alarmcentrale

23 mei 2019
Hoe leg je als Business Consultant nou uit wat je doet? Voor vrienden en familieleden is het soms lastig te begrijpen. Sari Butink werkt momenteel op een project…
Column

Doe-het-zelf-systemen: goedkoop of duurkoop?

07 mei 2019
Van zelf ontwikkelen naar standaardpakketten naar… zelf ontwikkelen. Gerrit Vos loopt al een tijdje mee en heeft gezien hoe banken en verzekeraars nog altijd zoeken naar de slimste…

GERELATEERDE CASES

 Bekijk alle cases
Consultancy

Proces implementatie van inbeslaggenomen voertuigen

DE VRAAG De opdrachtgever, werkzaam in de voertuighulpverlening, heeft een tender gewonnen waardoor ze een nieuwe klant binnen hebben gehaald. Voor deze nieuwe klant moest het gehele proces…
Consultancy

Een nieuwe verzekeringsketen voor een grote bank

De keten 'Verzekeringen' binnen de bank had een update nodig. Rollen en verantwoordelijkheden waren niet duidelijk en de verkoop liep terug. Aan ITDS is daarom gevraagd om de…

ONZE DIENSTEN

web-monitoring-ok