DIGITAL SOLUTIONS VOOR FINANCIËLE DIENSTVERLENER

De wereld waarin we leven heeft de digitale transformatie al lang gemaakt. We vinden het de normaalste zaak van de wereld dat we alles online kunnen regelen, inzien en uitzoeken. Toch is het voor veel banken, verzekeraars en pensioenfondsen een uitdaging om aan te sluiten op deze wereld. Laat staan erop vooruit te lopen. Onze specialisten weten wat er speelt, in Nederland en over de grenzen. En helpen u om uw kansen te verzilveren.

 

 


 

HIERMEE HELPEN WE U VERDER

De Social Media Insurance Monitor

Lees meer

Sinds 2011 voert ITDS jaarlijks de Social Media Insurance Monitor uit: een onafhankelijk onderzoek naar de inzet van Social Media door verzekeraars, uitgegeven als SoMe magazine. In korte tijd is de Monitor een begrip geworden, nauwgezet gevolgd door de branche. Als logische vervolg heeft SoMe nu ook een Global Edition. Hiermee brengen we de inzet van Social Media door internationale verzekeraars in kaart.

Lees verder

Social Media APK

Lees meer

Welke bijdrage levert social media aan uw business? Na onze Social Media APK weet u precies waar u staat. In zes weken beoordelen onze Social Media-experts uw (content)strategie, uw monitoringmethoden, uw inzet van Social Media-kanalen, de verankering van Social Media in uw organisatie en uw gebruik van tools voor metingen en (content)management. De resultaten presenteren we in een compact rapport, inclusief een benchmark met collega-verzekeraars.

Lees verder

Sociale strategie en implementaties

Lees meer

Als enige Social Media-specialist in de financiële dienstverlening koppelt ITDS kansen aan meetbaar resultaat. Zodat Social Media likes oplevert, maar vooral tevreden klanten. Dat begint met een slimme strategie. Het ontwikkelen daarvan hoeft helemaal geen weken te duren. Wij helpen u bij het bepalen van uw doel – en hoe u dat gaat bereiken. Dankzij onze marktkennis is ons advies altijd concreet. Natuurlijk helpen we u graag bij de doorvertaling.

Lees verder

Digitale transformatie

Lees meer

Een digitale transformatie is meer dan een mobiel portaal of chatbot: het is een nieuwe manier van denken en werken. We helpen u daar graag bij. Samen vormen we uw distributiekanalen om tot digitale kanalen. En passen uw producten aan voor online verwerking. Ook maken we uw processen STP en transformeren uw CRM-systeem tot platform voor een écht compleet klantbeeld. Stap voor stap werken we van strategie naar succes.

Lees verder

Data science (Big Data)

Lees meer

Data helpen u om uw klanten beter te begrijpen en helpen. De toekomst vraagt om een datagedreven aanpak, die kan putten uit datalakes. Onze specialisten zijn ervaren in het opzetten, inrichten en operationaliseren van data science-projecten. Ook helpen we graag bij het selecteren van tools en inrichten van teams. En we gaan verder. Resultaten uit deze dataprojecten vertalen we naar uw operatie. Zodat uw business er écht beter van wordt.

Lees verder

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.

 


UIT DE PRAKTIJK

 Bekijk alle blogs
Column

Voor de klant of het imago?

17 jun 2019
Innovatie gebeurt niet in de boardrooms, maar op straat. Klanten bestellen in een klik, kiezen op basis van reviews en verwachten perfectie op hun mobiel. Denk daarom niet…
Blogs

Digitale innovatie: de laatste trends

20 mei 2019
Dat digitale innovatie een hot item is binnen de financiële dienstverlening, dat weten we inmiddels wel. Er wordt zoveel ondernomen op dit vlak, dat het soms allemaal haast…

Downloads

Leaflet
Blockchain games
Magazine
SoMe 2019

Toon alle downloads


GERELATEERDE CASES

 Bekijk alle cases
Digital Business

Digitaliseren van de afdeling Rechtsbijstand van een verzekeraar

Omdat er een verbouwing voor de deur staat, moet de afdeling Rechtsbijstand van een grote verzekeraar onder hoge tijdsdruk digitaliseren. Er moet een grote hoeveelheid dossiers gescand worden.…
Solutions

Een datagedreven manier om achterstanden weg te werken

Een bank vroeg ons om de handmatige processen voor 60.000 klantdossiers te analyseren, efficiënter te maken en waar mogelijk te automatiseren.

ONZE DIENSTEN