DIGITALE TRANSFORMATIE

 

Een digitale transformatie is meer dan een mobiel portaal of chatbot: het is een nieuwe manier van denken en werken. We helpen u daar graag bij. Samen vormen we uw distributiekanalen om tot digitale kanalen. En passen uw producten aan voor online verwerking. Ook maken we uw processen STP en transformeren uw CRM-systeem tot platform voor een écht compleet klantbeeld. Stap voor stap werken we van strategie naar succes.

 

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.


UIT DE PRAKTIJK

 Bekijk alle blogs
Blogs

Finance Friday – digitale innovatie highlights in één overzicht

19 jun 2020
Digitale innovatie is ‘hot’, dat weten we allemaal. Er gebeurt zoveel op dit vlak dat het haast niet meer bij te houden is. Maar hoe zit het eigenlijk…
Blogs

Het ‘nieuwe sociaal’ – Hoe geef je dit vorm?

01 mei 2020
We werken thuis, maar online zijn we socialer dan ooit. Cijfers laten zien zien dat het aantal Facebook-berichten met maar liefst 50% is gestegen, net als het aantal…
Klantcase

Vrouwen financieel sterker maken met ikdenkvooruit.nl

09 jan 2020
  Wist jij dat meer dan 50% van de vrouwen financieel niet onafhankelijk is? Veel van deze vrouwen wisten dat zelf in ieder geval niet. Volgens Wilmar Zomer,…

GERELATEERDE CASES

 Bekijk alle cases
Consultancy, Digital Business

Digitalisering communicatiestromen bij een verzekeraar

De divisie levensverzekeringen van een grote verzekeraar verstuurt ieder jaar meer dan 100.000 brieven per post naar banken, tussenpersonen en klanten. Het systeem dat hiervoor gebruikt werd was…
Consultancy

Digitalisering claimproces

Onze opdrachtgever zocht een oplossing voor het vereenvoudigen, versnellen en kwalitatief verbeteren van het claimproces. Het claimproces was arbeidsintensief, kende een lange doorlooptijd en was foutgevoelig door onvolledige…

ONZE DIENSTEN

web-monitoring-ok