SOCIAL STRATEGIE EN IMPLEMENTATIES 

 

Als enige Social Media-specialist in de financiële dienstverlening koppelt ITDS kansen aan meetbaar resultaat. Zodat Social Media likes oplevert, maar vooral tevreden klanten. Dat begint met een slimme strategie. Het ontwikkelen daarvan hoeft helemaal geen weken te duren. Wij helpen u bij het bepalen van uw doel – en hoe u dat gaat bereiken. Dankzij onze marktkennis is ons advies altijd concreet. Natuurlijk helpen we u graag bij de doorvertaling.

 

 

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.


UIT DE PRAKTIJK

 Bekijk alle blogs
Blogs

Digitale innovatie: de laatste trends

30 okt 2019
Dat digitale innovatie een hot item is binnen de financiële dienstverlening weten we inmiddels. Op dit vlak wordt zoveel ondernomen, dat het soms bijna niet meer bij te…
Blogs

Digitale innovatie: de laatste trends

02 okt 2019
Dat digitale innovatie een hot item is binnen de financiële dienstverlening weten we inmiddels. Op dit vlak wordt zoveel ondernomen, dat het soms bijna niet meer bij te…
Blogs

Digitale innovatie: de laatste trends

27 aug 2019
Dat digitale innovatie een hot item is binnen de financiële dienstverlening, dat weten we inmiddels. Er wordt zoveel ondernomen op dit vlak, dat het soms allemaal haast niet…

GERELATEERDE CASES

 Bekijk alle cases
Digital Business

Het ontwikkelen, rebranden en integreren van een online pensioenportaal

We kregen vanuit een top 5 verzekeraar de vraag om samen met een team van ontwikkelaars een online pensioenportaal te ontwikkelen. Omdat we in de beginfase al bij…
Digital Business

Digitaliseren van de afdeling Rechtsbijstand van een verzekeraar

Omdat er een verbouwing voor de deur staat, moet de afdeling Rechtsbijstand van een grote verzekeraar onder hoge tijdsdruk digitaliseren. Er moet een grote hoeveelheid dossiers gescand worden.…

ONZE DIENSTEN

web-monitoring-ok