SOCIALE STRATEGIE EN IMPLEMENTATIES 

 

Als enige Social Media-specialist in de financiële dienstverlening koppelt ITDS kansen aan meetbaar resultaat. Zodat Social Media likes oplevert, maar vooral tevreden klanten. Dat begint met een slimme strategie. Het ontwikkelen daarvan hoeft helemaal geen weken te duren. Wij helpen u bij het bepalen van uw doel – en hoe u dat gaat bereiken. Dankzij onze marktkennis is ons advies altijd concreet. Natuurlijk helpen we u graag bij de doorvertaling.

 

 

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.


UIT DE PRAKTIJK

 Bekijk alle blogs
Blogs

Digitale innovatie: de laatste trends

20 mei 2019
Dat digitale innovatie een hot item is binnen de financiële dienstverlening, dat weten we inmiddels wel. Er wordt zoveel ondernomen op dit vlak, dat het soms allemaal haast…
Blogs

Content marketing binnen de financiële dienstverlening

01 mei 2019
Elke marketeer zal het beamen: het ‘traditionele marketingdenken’ kan in 2019 écht niet meer. Maar waarom gebeurt het dan nog steeds zo vaak? Soms onbewust, I’m sure of…
ITDS'er aan het woord

Uschi Braun: “Je moet als merk hyper relevant zijn”

19 apr 2019
“Er is ontzettend veel ambitie binnen de financiële dienstverlening, maar of ’t voorlopers zijn op het gebied van digitale marketing? Dat niet. De ontwikkelingen gaan snel en voor…

GERELATEERDE CASES

 Bekijk alle cases
Digital Business

Digitaliseren van de afdeling Rechtsbijstand van een verzekeraar

Omdat er een verbouwing voor de deur staat, moet de afdeling Rechtsbijstand van een grote verzekeraar onder hoge tijdsdruk digitaliseren. Er moet een grote hoeveelheid dossiers gescand worden.…
Digital Business

Social Media Plan van Aanpak voor een uitvaartverzekeraar

Simpelweg aanwezig zijn op Social Media is voor deze verzekeraar niet voldoende. De organisatie wil op strategische wijze de dialoog aangaan met haar community en de Social Mediakanalen…

ONZE DIENSTEN