KWALITEITSBELEID

 

 

UW VRAAG

Hoe legt u de beheersing van datakwaliteit vast in een beleid?

 

ONZE OPLOSSING

Samen met u stellen we een datakwaliteitsbeleid op. Hierin werken we de richtlijnen uit die de basis vormen voor de beheersing van uw datakwaliteit. Wij verwerken de best practices in uw beleid. Hierin moeten onder meer terugkomen: uw datakwaliteitsdoelstellingen, risicobereidheid voor datarisico’s en de omgang met externe dataleveranciers. Bovendien weten we precies hoe u uw risicobereidheid definieert. En daar helpen wij u graag bij!

 

DIT LEVERT HET U OP

Uw beleid werken we zo uit dat het past bij de omvang en complexiteit van uw organisatie. Naarmate het volwassenheidsniveau van de organisatie groeit, kan uw beleid hierop worden aangepast.

 

Meer weten? Bekijk onze gratis whitepaper.

 

Volkert Kersbergen

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel mij op +31624922124 of stuur een e-mail naar v.kersbergen@itds.nl.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.

web-monitoring-ok