ROBOTICS VOOR VANDAAG EN MORGEN

 

Robotic Process Automation (RPA) is een virtuele arbeidskracht die u inricht om herhalende taken te automatiseren. En dat is geen toekomstmuziek. Voor veel processen zet u robots in zonder daarvoor grote systeemaanpassingen te doen. Zo kunt u zich bijvoorbeeld concentreren op het verbeteren van de klantervaring, of het verlagen van operationele risico’s en kosten. Robots vereisen geen IT-achtergrond. Tegen lage kosten haalt u grote voordelen. We helpen u graag op weg.

 

WELKE KANSEN ZIET U?

We maken graag een afspraak.
Bel ons op 020 – 226 01 10 of stuur een e-mail naar info@itds.nl.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

 

Een datakwaliteitsraamwerk bij ONVZ

'ITDS komt met pragmatische oplossingen'

“ITDS kent en begrijpt de richtlijnen van DNB rondom Solvency II datakwaliteit. En weet ook vanuit hun ervaring wat DNB verwacht bij die richtlijnen. Ze hebben hun kennis en ervaring in een zeer prettige samenwerking weten te vertalen naar oplossingen die voor ons werkbaar zijn. De mensen van ITDS houden het niet alleen bij hun bevindingen, maar komen met pragmatische oplossingen die ons helpen om de beheersing van onze datakwaliteit aantoonbaar te kunnen maken."

Johan Poot, Manager Finance & Control – ONVZ

Benieuwd naar de volledige case? Klik hier.

Een internationale IT-strategie en organisatieverandering

'Het gaat om de verandering, mensen meekrijgen'

In iets meer dan 40 jaar is Brunel uitgegroeid van een Delfts bemiddelingskantoor tot een internationale dienstverlener met ruim 11.000 medewerkers in 37 landen. In veel van die landen werd gewerkt met een lokaal IT-systeem en eigen definities. Om toekomstbestendig te zijn, moesten al die systemen vervangen worden door één systeem en één standaard.

Stefan de Boer, Manager Global IT, vertelt over de samenwerking met ITDS.

Een social strategie en implementatie voor OHRA

'Als wij tevreden waren, verlegden zij de lat'

In een paar jaar tijd groeide Social Media bij OHRA uit van ‘iets leuks voor erbij’ tot een volwaardig business- kanaal.

Iris Wezenberg, nu Online Service Manager, maar daarvoor Social Media Manager, vertelt hoe dat tot stand kwam.

Integratie van een nieuw IT-systeem

'Een geslaagde migratie zonder overlast voor de klant'

Michaël Bolt, manager IT van uitvaartorganisatie Yarden, stond voor de uitdaging om een nieuw systeem op te zetten dat de ambities van Yarden verder brengt. ‘We zijn nu in staat om meer naar buiten te kijken, omdat we weten dat het intern goed zit.

Lees hier hoe hij dat voor elkaar kreeg.


UIT DE PRAKTIJK

 Bekijk alle blogs
Blogs

Als verzekeraar net zo klantgericht als Netflix worden

29 jul 2019
Recommendation Engines bieden een uitkomst voor verzekeraars om klantbehoeftes beter te kunnen voorspellen. Wil je meer weten over hoe ze werken en hoe je ze implementeert? Business Consultant…
Blogs

De zelfrijdende auto komt eraan. Hoe word jij een zelfrijdende verzekeraar?

03 jul 2019
De zelfrijdende auto lijkt nog science fiction, maar hij rijdt sneller op de Nederlandse snelwegen dan je denkt. Een radicale verandering van de markt voor autoverzekeringen komt daarmee…
Blogs

Bedreiging door BigTech Insurance dwingt tot digitale wendbaarheid

02 aug 2018
BigTech organisaties als Amazon, Apple, Google, Facebook, etc. lijken hun volgende initiatieven op de verzekeringsmarkt te richten. Die bedreiging is zeer reëel. Met excellente klantervaringen en het volledig…

GERELATEERDE CASES

 Bekijk alle cases
Solutions

Een datagedreven manier om achterstanden weg te werken

Een bank vroeg ons om de handmatige processen voor 60.000 klantdossiers te analyseren, efficiënter te maken en waar mogelijk te automatiseren.
Solutions

Implementatie van robots bij verzekeraar

Een pensioenverzekeraar wilde experimenteren met Robotics Process Automation. De opdrachtgever koos ervoor vanwege de snelle terugverdientijd en de opkomende vraag in de markt. Wanneer je robots goed inzet,…

ONZE DIENSTEN

web-monitoring-ok